woensdag 5 september 2012

Kruidvat Shoplog

Hoihoi!
Na een van mijn herexamens had ik nood aan wat ontstress-shopping. Om het wat goedkoop te houden, ben ik gewoon even langs het kruidvat gegaan. Wil je mijn aanwinsten zien? Lees dan snel even verder.




Als eerste: een wenkbrauwpotlood mét borsteltje. Eigenlijk wou ik eerst enkel het borsteltje kopen. Ik heb nog helemaal geen ervaring met wenkbrauwen, dus dacht; als het de verkeerde kleur is, gebruik ik hem lekker als oogpotlood! En ja hoor, met het 'blond' dat erop staat bedoelen ze eerder witblond dan bruin blond. Ik had beter moeten weten, maar hé: ik had net 3 uur examen afgelegd. 
Catrice eye brow stylist "010 Blond But Brow'd", €2,59


Dit stond al even op mijn lijstje; een foundationbasis. Eens een halve dag gepasseerd is, is de foundation van mijn voorhoofd al lang schuppes... Op het potje staat 'smoothing refiner for invisible lines and pores', maar mijn porietjes en lijntjes zien er nog steeds even opvallend uit. Niet dat ik er last van heb, maar als ik het wél zou hebben zou ik dit toch niet kunnen gebruiken als camouflage... Mijn foundation blijft wel lekker lang zitten hiermee. Hij is ook heel erg zuinig in gebruik!
Catrice prime and fine smoothing refiner, €4,99



Ik had reeds de photo finish van catrice; héérlijke fond de teint! Jammer genoeg wel een ietsiepietsie te donker voor mij. En ja, ik heb de lichtste genomen, en ik ben momenteel relatief bruin door vakantie... Toen ik wat rondkeek naar filmpjes, hoorde dat ik de infinite matt nog een lichtere tint had. Yes! Dacht ik. In de winkel bleek het waar te zijn; hij was lichter! Ik heb hier wat foto's van, er komt nog wel een artikeltje. Ik geloof dat ik mijn beste foundation ooit gevonden heb! (Ik heb er ooit 4 geprobeerd, of zo. Zonder deskundige hulp)
Catrice Infinite matt foundation "010 light beige", €6,59


In de korting-rommelbakjes vond ik deze gloss. Hij was er maar net in gelegd door de verkoopster, eentje van Gosh voor €2,50 (normaal kost eentje van gosh ruw geschat €7,50 maar hiervan weet ik de origininele prijs niet) Ik dacht lekker, een zacht kleurtje! Toen ik hem thuis testte, leek hij veel gepigmenteerder te zijn dan ik dacht. Hij ruikt lekker, een beetje vanille-achtig, en na wat kijken ontdekte ik een knopje bovenaan; ja hoor, deze gloss is uitgerust met een spiegeltje én een lampje in de dop. héérlijk! Handig om uit te gaan ook. Zowel kleur en geur zijn super, wel wat flashy; deze hou ik dus voor uitjes, maar ik ben er heel blij mee. (foto's van tests volgen misschien nog, hij blijft wel een uur incluis eten zichtbaar)
Gosh intense lip colour "304", €2,50 door korting

Zo, dit was mijn buit. Er zit veel catrice bij, zeg! Ik ben meer en meer positief over catrice. Over het algemeen vind ik dit een beter budget-merk dan essence, ookal zijn ze door dezelfde hoe-heet-je-dat gemaakt. Fun fact; de foundation en de basis zijn gemaakt in Polen. Net daar waar ik drie weken gezeten heb. Super!


 Heb jij onlangs nog geshopt? Ben je ook zo blij als de verkoopster naast je het korting-bakje vult, zodat je niet tussen vieze smurrie zit te rommelen?

Hartelijke groetjes, en de examens zijn gedaan! (toch even het vermelden waard)

We Check It Out!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten