maandag 27 augustus 2012

Zoeva shoplog

Hoihoi!
Ken je dit; je hebt al een hele tijd iets in gedachten dat je graag wil kopen, maar je wacht op het juiste moment. Even later kom je nog zo een fantastisch product tegen, maar het is wat prijzig. Ja, dat had ik. En later was het mijn verjaardag. Ja, ik wist wat ik ging doen met het geld dat ik kreeg!


Wil je weten wat ik gekocht heb? Lees dan even verder!



Voor de mensen die Zoeva niet kennen, het is een duitse webshop, waar je ook uit België of Nederland spulletjes kan bestellen. Beautyspullen, natuurlijk. www.zoeva-shop.de, voor de geïnteresseerden. O kijk! ze hebben hun startpagina wat gepimpt!

Een tijdje was ik al op zoek naar een goede borstel voor gezichtspoeder, en uiteindelijk zag ik een beautyblog een tekstje schrijven over borstels van Zoeva, maar zij had ze dan apart gekocht. Verder las ik nog dat de bamboo-set een goede set is en blablabla... Ja, ik ben naar de site gaan kijken en besliste dat de bamboo-set het beste was voor mij; basisborstels, de meesten heb ik nog niet én het is een prachtig setje, voor maar €22! Ook vind ik het zo prachtig om te zien dat je vanalles hebt met dezelfde looks... wauw. Kwijl.
Rechtsboven zie je het zakje van Zoeva dat nog eens rond het etuitje zit. Rechtsboven het etuitje als het dicht is; een beetje gek, gewoon koordjes er omheen draaien, maar het blijft goed toe zo en ziet er mooi uit! Ik gebruik enkel de 5e borstel van rechts niet vaak, dan gebruik ik de creaseborstel van hema, omdat die van zoeva toch wat prikt. Voor de rest ben ik gék van deze borstels! Vooral die bufferkwast links, en de blushkwast (derde van links) zijn... amazing. Ik ben zo blij dat ik dit gekocht heb!

Ik heb nog niet vaak on line gekocht, maar aangezien er verzendingskosten aangerekend werden (€4,62) had ik iets van; ik koop meer. Ik had al gezien dat ze ook 88 palettes (en grotere ook, denk ik) verkopen; dat was ook iets dat al héél erg lang op mijn lijstje stond. Ik ben uiteindelijk voor het standaard 88 palette gegaan, omdat ik vind dat daar de meeste diverse dingen inzitten, en meer kleuren die ik graag wou dan in het 96 palette.
*puking rainbow* prachtig, is het niet? Voor elke gelegenheid, elke weeromstandigheid en elke modegril zit hier wel iets in! Ik maak er geen swatches van, omdat ik vind dat dat bij iets als dit nogal heel verspillend is (het zijn maar kleine pannetjes) en ik vermoed dat anderen mij daar al bij voor zijn geweest. Geloof me maar gewoon als ik zeg dat ze gepigmenteerd genoeg zijn om fijn en gemakkelijk mee te werken ;-) O ja, het palette kostte €14,95. Dat komt neer op 17 eurocent per kleurtje...

Verder heb ik nog gewoon een grijs oogpotloodje gekocht, omdat ik vind dat zwart meteen zo hard staat bij mij; dan ga ik dit eens testen! Dit potloodje heet 'Soft Eye Crayon'.
Ook een paars, waarvan ik eerst dacht dat het een veel kleiner potloodje ging zijn (het is gewoon een dikke knoert) dat ik ook als oogschaduwbasis kan gebruiken. (nog niet getest) en paars, dat draag ik graag! Deze soort potloodjes (zo dik als mijn pink) noemt Zoeva 'Forever Eye Crayon'.
Verder kocht ik nog een oogschaduwbasis, want ik begin me af te vragen of er iets bestaat dat béter is dan mijn holy grail van Hema; tenzij ik meteen als eerste de beste vasthad, maar die kans is miniem. Ook is het potje gewoon zo schattig.




Ik heb maar even lekker alles bij elkaar gegooid. In het gekke vakje erbij (sorry voor mijn photoshop geknoei, ik ben net begonnen met leren!) staat het doosje. Ja, alles is lekker luxe verpakt in een apart doosje met de productnaam op én nog eens de kleur op het deksel geschreven...


Dat design! het geeft me zo een luxegevoel. Ook is het heerlijk om al die doosjes te kunnen openen. Alles was trouwens heel proper verpakt  in een kartonnen doos, een hoop luchtzakjes errond, palette in bubbeltjesplastiek(yay! openduwen maar! plop plop plop...) en daar binnenin natuurlijk nog met een kartonnetje eromheen, én een doorzichtig vel plastic zodat de oogschaduw niet overal zou zitten, maar proper in zijn eigen pannetje. Ook de set in een extra wit zakje waar 'zoeva' op staat geeft me zo een luxe-gevoel. Kijk, hiervoor betaal ik graag wat meer. Hoewel ik écht niet veel betaald heb voor dit alles, naar mijn mening. O, een prijslijstje zou je handig lijken?

Productnaam,                      kleur,             prijs
Bamboo Brush Set,                 - ,              €22,00
88 Eyeshadow Palette,           alle,            €14,95
Soft Eye Kohl,                 smoke(01),        €3,80
Forever Eye Crayon,    forget-me-not(01), €4,50
Eye Primer,                             - ,              €3,80
De verzendkosten naar België waren €4,62.

Je kan met paypal betalen, of pas als je het paketje toekrijgt. Of je kan gewoon alles bestellen, lekker kwijlen en achteraf je winkelmandje  leeghalen... of print-screenen en doorgeven aan iemand die vroeg wat je wou voor je verjaardag!

Nog een korte samenvatting van alles wat ik eigenlijk niet nodig had, lekker uit zijn hoesje:

Ik laat het jullie weten als de primer of deze oogpotloden van buitensporig goede kwaliteit zijn. Af en toe zal je van het palette wat looks zien passeren. Over de brush set ben ik al super enthousiast! Alle borstels zijn lekker zacht, enkel de creasekwast ruil ik voor mijn goeie ouwe Hema borstel. De blender is wel fantastisch! (de 4e van rechts) en oh, ik kan hier wel uren enthousiast over praten... Ik kan het iedereen aanraden, een set kopen. Dat komt ook heel wat goedkoper uit dan alle borstels (die kwalitatief goed zijn) apart te kopen, hoewel ik sommige goedkope wél goed vind, maar hier post ik nog een artikel van! Helaas vond ik niet van élke kwast een goedkope goeie.


Hebben jullie al wat van zoeva gekocht, of hebben jullie elders een palette of borstelset gekocht?


Groetjes,
We Shopped It Out!

Ps; mij lijkt het heerlijk om te kunnen vakantiejobben in een plaats waar je deze bestellingen in een doos kan steken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten